Κυριακή 27 Μαΐου 2012

Μετρήστε τον βασικό σας μεταβολισμό για να μάθετε πόσες θερμίδες καίτε όταν αράζετε στην παραλία!




Η ημερήσια ενεργειακή δαπάνη αποτελείται περίπου κατά 60-70% από τον βασικό σας μεταβολισμό .
Ο βασικός μεταβολισμός είναι η ελάχιστη ενεργειακή απαίτηση για την επιβίωση του οργανισμού. 
Με άλλα λόγια, είναι οι απαραίτητες θερμίδες που καταναλώνουν η καρδιά, ο εγκέφαλος, οι μύες  και όλα τα υπόλοιπα όργανα σε κατάσταση ηρεμίας.
Για να μάθουμε τον βασικό μας μεταβολισμό πρέπει να ξέρουμε την ποσότητα του σωματικού λίπους στο σώμα μας και την ποσότητα της υπόλοιπης άλιπης σωματικής  μάζας (ΑΣΜ),την οποία μπορείτε να μετρήσετε με ένα ειδικό μηχάνημα.
Για να υπολογίσετε τον βασικό μεταβολισμό προσεγγιστικά, χρησιμοποιήστε τις παρακάτω εξισώσεις: 
Βασικός μεταβολισμός= 500+22 *ΑΣΜ (θερμίδες) ,
όπου το ΑΣΜ=(το βάρος σας * Χ)

Για τους άνδρες

Χ=0,9 (είμαι αθλητής)
Χ=0,85 (είμαι σε άριστη φόρμα)
Χ=0,8 (έχω μικρή κοιλίτσα)
Χ=0,75 (έχω αρκετή κοιλιά)
Χ=0,7 (έχω παχυσαρκία)
Για τις γυναίκες
Χ=0,95 (είμαι αθλητής)
Χ=0,8 (είμαι σε άριστη φόρμα)
Χ=0,75 (έχω μικρή κοιλίτσα/λίγο λίπος στους γοφούς)
Χ=0,7 (έχω αρκετή κοιλιά/λίπος στους γοφούς)
Χ=0,65 (έχω παχυσαρκία)
Αν σας φαίνεται  δελεαστικό να καίτε πολλές θερμίδες όταν απλώς αράζετε  στον καναπέ, δοκιμάστε να αυξήσετε τον μεταβολισμό ηρεμίας σας!
Αν δεν θέλετε να κουράζεστε , χρησιμοποιήστε το MetabolicCalculator, ένα από τα χρήσιμα εργαλεία που θα βρείτε στην καινούρια μας ιστοσελίδα Myfitcompass

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου