Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

Να είσαι ο εαυτός σου!

Μια σοφία της γιόγκας:
Μια μέρα ένας άνδρας βγήκε στον κήπο του και είδε πως όλα τα φυτά του πεθαίνουν.
Ρώτησε το πεύκο:
-Τι έχεις?
- Είμαι στεναχωρημένο γιατί δεν είμαι τόσο όμορφο όσο το τριαντάφυλλο....
Πήγε στο τριαντάφυλλο και είδε πως και αυτό έδειχνε άρρωστο.
-Γιατί είσαι έτσι?
-Πλήττω γιατί δεν μπορώ να σου δίνω μήλα όπως η μηλιά...
Τότε πλησίασε τη μηλιά με την ίδια ερώτηση.
Αχ, ήταν η απάντηση, πώς μπορώ να χαίρομαι αφού δεν είμαι τόσο ψηλή όσο το πεύκο και σχεδόν δεν φαίνομαι...

Μόνο ένα χαμομηλάκι σε όλο τον κήπο ήταν φρέσκο και έδειχνε χαρούμενο.
-Ποιο είναι το μυστικό σου?- ρώτησε ο άνδρας.
- Όταν έφερες εμένα στον κήπο, με διάλεξες από πολλά φυτά. Ήθελες να είμαι έγω σε αυτή τη θέση έτσι όπως είμαι. Δεν μπορώ να γίνω ψηλό ή να σου δίνω καρπούς, θα προσπαθήσω, όμως, να είμαι ο εαυτός μου με τον καλύτερο δυνατό τρόπο!

Δες επίσης:
Μπορώ να ελέγχω τις σκέψεις μου;

Τι είναι τα τσάκρας ΓΥΑΜΑΣ-οι 5 εντολές της γιόγκας

1 σχόλιο:

  1. Ναι, κλασική θέση της Ινδικής φιλοσοφίας, πολλά παρόμοια παραδείγματα της ίδιας νοοτροπίας υπάρχουν. Όλα κατάγονται απ' όσο γνωρίζω απο την αρχαία γλώσσα που λέγεται Σανσκριτικά και είναι ουσιαστικά μια μακρινή διάλεκτος της Ελληνικής γλώσσας.

    Ένα πολύ εκπαιδευτικό βίντεο σχετικά με τα Σανσκριτικά και την αναζήτηση του Αληθινού εαυτού ,όπως και το Κέντρο του σώματος ή οτιδήποτε άλλου, εάν γνωρίζετε αγγλικά: http://www.youtube.com/watch?v=7Brv2FaOluU

    ΑπάντησηΔιαγραφή